fredag 7. november 2014

H. Upmann Sigar.

Var så heldig å få en presang av tanten og onkelen min Jon og Elisabeth, 3 Cubanske sigarer, og de som kjenner meg vet at jeg elsker en god sigar!

H. Upmann er jo en godt merke med llange trdisjoner, noe som merkes i smak og aroma. En lett nøtte-smak, men 2. sorteringen kommer godt frem og som vanlig svikter aldri fra dette merket her.

Fantastisk fuktig og god, har hatt en reise i tubos fra Korsika, men ved innleggelse i Humidoren så syntes det så vidt på hygrometeren. Fantastisk go kvalitet på alle sammen, fikk 3 og den alltid gode Rome Y Julieta, samt en jeg aldri har prøvd før; Partagas. Blir spennende å teste ut!! Referat kommer!

Så tusen takk familien Jon og Elisabeth, dette satt jeg veldig stor pris på :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar